ITS FRIDAY FRIDAY.

TJENAHALLÅHEJ FINA BLOGG ! jag har sjukt tråkigt och överskottsenergi men ska ta och ringa john snart balbalbabaab osv , sen ska jag nog sova eller jag vet inte men aja skitsamma . Idag har jag bara segat sovit och saknat bästis som är i stockholm och kommer hem imorgon så blir att va med fjanten på söndag har ttyp varit med henne hela sommarlovet vi får hoppas det blir att åka till stockholm med henne och träffa några , snackar med john just nu han är bäst och finast och jag älskar han alalala han är underbarast och häftig  shalallalalalala han är min men aja han sa att jag skulle skriva om han så jag gjorde det för jag är snäll men jag ska fortsätta prata  #yoloyolo.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha älskling de e finast älskar dig!!! <3 btw eran blogg e sjukt bra läser den varje da haha skoja första gången typ men aja fin var den i allafalll älskar dig nellie <3

2012-08-11 @ 00:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0