VI DRAR DIT DÄR PALMERNA BOR.

tralalalal , hejfinablogg .. min bloggning suger faktiskt men har inte riktigt pallat osv , för jag är så trött hela tiden men aja om 22 dagar drar jag till kreta skönt iallafall och slippa allt ett tag , men imon  ska jag nog beställa mina converse och sen på lördag tror jag maja och jag tar tåget till kalmar om inget blir ändrat.Jag börjar bli så sjukt förkyld pallar inte det wä får väll överleva TRALALAL , men jag har ingenting att blogga om jag ska verkligen bättra mig med att blogga jag lova för det här suger med en ouppdaterad blogg nä det funkar inte men aja chao bitchaaas /n
 
 
 
lägger in lite gammla och nya bilder tralalal ! och några är från i sommras











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0